News
- 2017-07-06 12:59
- AŁ
Choć z pozoru wszyscy kierowcy motocykli wiedzą o tym doskonale, to wciąż wielu zapomina o cyklicznym smarowaniu łańcuchów napędowych. To bardzo dziwne, zwłaszcza że wymiana kompletu napędowego nie należy do najtańszej czynności serwisowej, a utrzymywanie łańcucha w dobrej kondycji pozwala na wydłużenie jego sprawności nawet o 30-40%.
Przypomnijmy zatem. Łańcuchy napędowe należy smarować co 500 km lub po każdej jeździe w deszczu. Trzeba również systematycznie go czyścić z zalegającego błota zmieszanego ze smarem. Taką czynność warto przeprowadzać zawsze przed dalszą wycieczką. Pozwoli nam to uniknąć nadmiernego wyciągania łańcucha oraz wpłynie znacząco na obniżenie spalania. UWAGA! Czyszczenie łańcucha powinno się odbywać z pomocą specjalnych płynów, które nie uszkodzą delikatnych uszczelnień stosowanych obecnie w większości łańcuchów używanych w motocyklach szosowych. Nigdy nie używać rozpuszczalników, nafty czy wody pod ciśnieniem.
Nie ma w naszej ofercie towaru, który sprzedawałby się w takich ilościach co smary do łańcuchów. Prym w tym sektorze towarowym wiodą od lat produkty JMC. Uznane w całej Europie. Tanie. Skuteczne. Dostosowane do specyficznych potrzeb konkretnych kierowców. Produkowane w nowoczesnej technologii. Wszystkie informacje dotyczące przeznaczenia poszczególnych pozycji znajdują się w opisach w kartotekach towarów. Dostępne są różne pojemności: od 50 ml do 750 ml.
Kraj pochodzenia: Niemcy.
Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.
Cena: od 16,00 zł
Aby zapoznać się z ofertą smarów JMC do łańcuchów napędowych - kliknij tutaj.