News
- 2025-06-24 12:00
- WP
Pomimo, że gumy zabieraka pozostają „w ukryciu”, to ich znaczenie dla prawidłowej pracy całego układu napędowego w motocyklach jest kluczowe. Montowane w piaście tylnego koła przenoszą napęd z zębatki amortyzując drgania pochodzące od silnika. W przypadku zużycia gum kierowcy wyczuwają wyraźne szarpnięcia, ale co gorsza, taka jazda znacząco skraca żywotność kół zębatych i łańcucha napędowego.
Pierwszymi objawami zużycia gum jest hałas dobywający się z okolic mocowania tylnej zębatki do piasty koła. Doświadczamy go głównie podczas załączania pierwszego biegu oraz podczas gwałtownych przyśpieszeń.
Gumy zabieraka należy kontrolować podczas każdej możliwej okazji. Najczęściej podczas wymiany opony lub kompletu napędowego. W razie wykrycia znaczącego luzu lub złuszczenia zewnętrznej warstwy gumy należy je bezwzględnie wymienić. Przyjmuje się, że czas życia tego elementu wynosi ok. 4-5 lat.
Oferta gum zabieraka jest bardzo szeroka. Można w niej odnaleźć produkty firm TOURMAX i JMP. Oprócz nich oferujemy dość szeroką grupę produktów oryginalnych.
Wszystkie gumy zabieraka zostały przyporządkowane do motocykli. Zazwyczaj dostarczane są w kompletach. Prosimy jednak zwrócić uwagę, że niektóre modele gum (głównie części oryginalne) są dostarczane na sztuki. Wówczas należy zamówić odpowiednią do modelu motocykla ilość sztuk.
ZAWSZE WYMIENIAJ WSZYSTKIE GUMY. WYMIANA JEDYNIE 1 LUB 2 SZT. SPOWODUJE JESZCZE SZYBSZE ZUŻYCIE NOWYCH I TYCH NIEWYMIENIONYCH.
Aby kupić osobiście udaj się do jednego z naszych przedstawicieli.
Aby zapoznać się z pełną ofertą gum zabieraka - kliknij tutaj.